دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)
چرا عسل زرد رنگ است؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Why the color of honey is yellow?!

 
 
 
 
 
الف) بخاطر نور آفتابی که به گلها می خورد
 
 
 
 
 
 
 
 
a. because of sunlight
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ب) به خاطر اینکه گرده گلها به طور طبیعی زرد رنگ است
 
 
 
 
 
b. because pollen of flowers is naturally yellow?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ج) به خاطر اینکه به این صورت ساخته می شود
 
 
 
 
 
c. because it is made by this way?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
د) نمی دانم
 
 
 
 
 
d. don't know
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پاسخ را می توانید انتهای ایمیل پیدا کنید.
 
 
 
 
 
you can see the answer in the end of this email, so, scroll down!
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 


نظرات شما عزیزان:

mohsen
ساعت10:48---10 آذر 1390
سلام

منظورت کدوم طرحه

اگه به صلاح مملکته که هستم نکنه میخواین نیروگاه بزنید

شوخی کردم یه کم توضیح بده در مورد طرح

مطالب رو هم توسعه بده






پاسخ:سیلاااااااااااااااام،اره به صلاح خودتونه،مملکتو وللش،تو پست مربوط به شروع محرم هستش برو بخووووون


محمدامین اسیدی
ساعت12:29---12 آبان 1390
اجب دیوونه هایی بازم به ماسر بزن

محمد:-)
ساعت17:16---7 آبان 1390
قابل توجه پسر دیووونه:

باشه بچه زدن نداره.

تو رو خدا زده همین جوریش.

من دیگه نمی زنمت.



قضیه مامانم ایناس دیگه؟

آخی...

دلم برات سوخت بچه دماغو.

یه وقت اوف نشی با من کل می اندازی؟

هاهاها...

مواظب خودت باش عمو جون!!!

هه هه هه...

خیلی گولی!!!



حالا چون دخمل دیووونه جونم سفارشت رو کرده دیگه بیشتر از این روا نیست بچه آزاری.

برو دنبال تیله بازیت و دیگه به مرضیه جون کاری نداشته باش...



پاسخ:هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)


پسر دوووونه
ساعت15:25---7 آبان 1390
تو رو خدا ببخشید این پست این جوری شد....
حتما جبران می کنم....
ولی آقا محمد این کار ها چیه ؟
این حرف ها چیه که می زنی؟
مرضیه خانوم شما چرا؟

آخه چرا همه ضد منن؟

مگه من چی کار کردم آخه؟

باشه من که گفتم به شما دوتا سر می زنم. .. دخمل دیووونه دعوام کرده ... می گه چرا دوست هام رو ناراحت کردی!!!


tanha
ساعت11:28---7 آبان 1390
باسلام وب جالبی داری اومدی به من سرزدی من گفتم اگه نیام بی ادبیه ان شاالله همیشه موفق باشی بازم به ماسربزن راستی سایت دیگه من هم یه سربزن www.98club.ir
پاسخ:من؟؟؟؟؟؟؟؟کی اومدم؟؟؟؟؟؟یادم نیست که!!!بابا با ادب:D باشه سعی میکنم بیام،راستی اون وب جالبی داری رو همینجوری گفتیا،کاملا مشخصه من که بچه نیستم که میفهمم این چیزا رو:B


مرضیههههه
ساعت23:03---6 آبان 1390
هیچیییی آجی زورمون که بهش نمیرسه فقط میخوایم واسش شاخ شونه بکشیممقربوووووون تو آجیه گلممممممم بشمممDD

مرضیه
ساعت20:50---6 آبان 1390
وااای بچه ها آجی دیووونه ام ناراحت شد

آجی جووووووووونممممممم به دل نگیر ما با این پسر دیووونه حالا حالا ها کار داریم

عاشقتمممممم آجی

بوووووسپاسخ:فدات بشم اجی گلیییییییییییییییییییییی:*:*:* حالا با این پسر دیوووووووونه چه کاری دارین؟؟؟/:):D


محمد :-)
ساعت20:06---6 آبان 1390
مثل اینکه گند زدی پسر جون

خوب زود باش پاکش کن تا آبروت نرفته.

هاهاهاها...

حال کردم خدا جون خوب این پسر دیــــــونه رو دشمن شاد کردی!!!!!



آدم آب استخر رو با چنگال خالی کنه این جوری ضایع نشه!!!

هاهاهاها...

آدم تو زیر زمین بادبادک هوا کنه این جوری ضایع نشه!!!

هاهاها....



یعنی تا اونجات سوختش نه؟

منم تا دلت بخواد خوشحال شدم!!!

پاسخ:إإإإإإ،مملی کاری به پسر دیووووووونه نداشته باش،میزنمتااااااااااااااااا:P


پسر دیووونه
ساعت19:49---6 آبان 1390
ببخشید یه مشکل توی اون پست بود که درستش کردم.

حالا که دیگه عکس رو نشون می ده ها؟
پاسخ:بازم نشون نمیده عسیسم،بیشتر تلاش کن:D


سرخوش
ساعت19:07---6 آبان 1390
سرکاریه ؟

یا دوربین مخفیه ؟

اینا که هیچ کدوم باز نشدپاسخ:آخی عسیسم شرمنده،من خودمم هنوز عکسا رو ندیدم:D


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:15---6 آبان 1390
واسین واسین واسین بینمممم
اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا میاین اینجا اعتشاش ایجاد میکنین؟؟؟
اره این پسته مثل اینکه یکم مشکل داشت که به پسر دیووووووونه سپردم درستش کنه
من شرمندتونم
درست شد داد میزنم بدوید بیاین دیگه
فعلا


هههههه شاهین
ساعت16:50---6 آبان 1390
اینا که همش بسته است ما راجع به چی نظر بدیم واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟چرا با ما این کارو می کنید؟؟؟؟مظلوم گیر آوردین؟؟؟

راستی خوش ندارم کسی به آجی مرضیه ام چپ نگا کنه ها حالشو میگیرم اینو گفتم محض اطلاع بعضی هاااااااااااااا دخمل دیوووونه خیلی باحالی


مرضیه
ساعت16:21---6 آبان 1390
سلامممممممم
هاهاهاهاها
حالیدم داش مملی حالت و جا اورد

وای آجی دیوووونه به دل نگیریا با تو نیستم با این پسرر دیوونه ام

دممممم همه ی شماها جیلیز که انقدر باحالید
راستییییییی
چرا هیچ کدوم از این عکسارو نشون نمیده؟؟؟
واااااای من این عکسارو می خوامممممممممممممممممممم:- ((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:12 ] [ ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 209101
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران